Extreme composit



Model EXTREME COMPOSIT byl navržen na základě zkušeností s modelem Extreme a hlavním záměrem, bylo zvýšení max. rychlosti v kluzu. Současně s tím, byl ale i požadavek na rozumnou skladnost a proto je křídlo dělené. Správnost tohoto kroku se potvrdila ihned při prvním letu.
Rozměrově model vychází ze současných trendů soutěžních modelů kat. F5B a je vyráběn ve spolupráci J. Bačinským laminováním do negativních forem.
Křídlo je vyráběno ve dvou provedeních - uhlíková tkanina + uhlíkový nosník pro razantní létání bez omezení , nebo skelná tkanina + uhlíkový nosník pro pohony do 1,5 kW. Rozhodnutí je na zákazníkovi.
Jako spojka slouží uhlíkový trámec 30 x 8 mm se vzepětím.
Křídlo je na trup šroubováno čtyřmi šrouby M3.
Na osazení je nutno použít pět serv s tloušťkou 8mm (např.KST DS 245 MG). Páky v křídlech jsou již zalepeny. Pokud chcete použít serva standardní tl. 12 mm, je potřeba přiobjednat polovystouplé krytky.
Na běžné rekreační létání postačuje běžný motor outrunner velikosti 35-48, a 3 – 5 S LiPol.
Při požadavku na stoupavost překračující 30 m/s sáhněte po motoru Mega 22 3S 1 kW hotliner , MVVS 5,6 RED a jim podobné.
Na max. možnou stoupavost použijte elektromotory s planetovou převodovkou (Mega planeta, Jeti Phasor, Neu, Kira, …)




 

Technická data

Rozpětí

Plocha křídla

Profil křídla

Štíhlost křídla

Motor

AKU

Hmotnost

Zatížení křídla

Ovládané funkce

1950 mm 

25,8 dm2 

MH 33 mod.  

15,11 

AXI, Mega, MVVS 

3-6 LiPo 

od 1400 g 

od 54,2 g/dm2 

K,V,M,KL 

Recenze modelu

    Bohužel jsme nenalezli žádnou recenzy tohoto modelu. Víte o nějaké? Neváhejte a informujte nás